Kam nahlasit chybu jadra (S3 suspend)?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Červenec 30 21:50:58 CEST 2007

On Mon, Jul 30, 2007 at 07:00:39PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> Zdravim!
>
> Zkousim na svem notebooku Fedoru 7, bohuzel aktualizovane
> jadro 2.6.22.1-33 ma dost problem s probouzenim ze S3
> (suspend to memory). Vypada to, jako by se pri probouzeni
> nedostatecnym zpusobem generovaly interrupty (kdyz zacnu
> mackat klavesy, najednou se pomalu zacina system probouzet)...
>
> (BTW, nebyla prave do 2.6.22 zarazena podpora pro "tickless
> kernel"...)
>
> Kazdopadne otazka: kde je nejlepsi to reportovat?
> Vyvojarum Fedory, nebo vyvojarum jadra? Do mailinglistu,
> nebo existuje nejaka bugzilla?

Vyzkousejte nejdrive vanillu a jeste par verzi kolem (treba 2.6.21).
Pak napiste e-mail do lkml ktere verze jednou a ktere ne a jestli nejste
pravidelnym odberatelem poproste je, aby vam vzdy poslali CC: pac lkml
nectete. Pokud se problem bude nekolika lidem zdat jako opravneny, sami
vam doporuci vygenerovat bug na http://bugzilla.kernel.org/

-- Dalibor Straka