Kam nahlasit chybu jadra (S3 suspend)?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Úterý Červenec 31 20:32:46 CEST 2007

On Tue, Jul 31, 2007 at 04:21:52PM +0200, Jiri Kosina wrote:

> Nicmene stale plati ze je nutne tu chybu reportovat (pokud se v aktualni
> vanille stale jeste vyskytuje).
>
> --
> Jiri Kosina

Samozrejme ;-). Sice jsem ji prozatim reportoval jen Redhatum,
ale jen z toho duvodu, ze nebyl doposud cas testovat vanilla jadra

(p.s. to bych rad vedel, jak vanilla jadra testujete - ja mam bud zkusenost,
ze kompilace trvala priserne dlouho, nebo trvalo priserne dlouho, nez
jsem vyhazel vsechny nepotrebne veci z menuconfigu... :-(

P.T.

Jabber: butrus na jabbim.cz