upozorneni na mail?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Červenec 31 23:34:30 CEST 2007

On Tue, Jul 31, 2007 at 02:12:08PM +0200, Petr Tomasek wrote:

> Zdravim!
>
> Nevite nekdo o programu, ktery by otestoval mail (primo soubor ve
> formatu MBOX ve /var/spool/mail) a vyhodil by na stdout jednoduchou
> parsovatelnou hlasku, je-li ci neni-li nova posta (idealne "0", ci "1")?

Dobry den,

ja jsem si na to udelal maleho drzeho demonka, ktereho jsem postradal
z VMSky. Cely skript vypada takto:
	#!/bin/sh
	grep ^To: >>/tmp/xmail
a do .forward jsem dal radek "|/home/dast/bin/xmail". V prislusnem
terminalu jsem objevovani resp. skryvani zapinal prikazem "tail -f
/tmp/xmail&". Pak me pri programovani krasne rusili hlasky jestli je
e-mail pro dast na panelnet nebo se jedna o konferenci a muzu si ho precist
az pozdeji. Nemusel jsem odbihat do mailboxu.

Druha verze, kterou pouzivam ted je v .bashrc
MAILCHECK=30
MAILPATH='~/mail/inbox?"You have new mail in $_"\
                :~/mail/postfix-users?"You have new mail in $_"\
a dalsi ;-).

Staci v shellu macknout enter a objevi se hlaska:
You have new mail in inbox
You have new mail in linux
You have new mail in postfix-users
You have new mail in takze uplne vsude