ipv6 pridani multicast adresy

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pátek Červen 1 22:23:32 CEST 2007

On Fri, Jun 01, 2007 at 09:52:24PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Co to znamená "přidat do jádra"? Že chcete, aby systém přijímal pakety
> posílané na tuto adresu? Analogicky k IPv4: nějaký proces musí otevřít
> socket příslušného druhu, udělat na něj setsockopt IPV6_ADD_MEMBERSHIP a
> držet ho otevřený. Existuje i "ip maddr", ale to dovoluje manipulovat
> pouze s linkovými addresami.

jo tak to jsem si myslel. ale pouze se snazim rozbehat ripng pres bird a
nechce me to behat. rozesila me to pakety ale bird je proste odmita prijmout.
tak uz se chytam stebla a snazim se zjistit proc to dela. a standardne se to
rozesila na multicast ff02::9 a posloucha na udp 520 tak jsem si myslel, ze
bych to nc6 zvladl alespon zjistit, jestli se dane pakety k na ten port vubec
dostanou.

diky za objasneni.
mk