jak dostat z disku konsistentni LVM snapshot

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Neděle Červen 3 14:07:05 CEST 2007

On Sun, Jun 03, 2007 at 12:49:19PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Prostě spouštějte zálohování třeba ve 4 ráno a lidem vysvětlete, že jestli
> chtějí mít jistotu, že po případné obnově dat ze zálohy budou tato data
> v nějakém konsolidovaném stavu, tak musí zajistit, že jsou na disku
> v takovém stavu pokaždé, když se záloha spouští.

No to by bylo hezke, kdyby to tak fungovalo. Jenze az si ta data znici, a oni
si je znici, tak to zase odnesu ja. Doufal jsem, ze je zpusob jak se tomu
vyhnout.

> Nebo soubory kopírujte zásadně přes rsync.

to mam v planu. ale jak to souvisi se zalohovanim? tar funguje uplne stejne co
se tyce konzistence dat, ne?

mk