wlan0 htb

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Neděle Červen 3 15:07:35 CEST 2007

> Funguje uplne stejne jako pro kazde jine rozhranni. Akorat je treba
> rychlost rozhranni (root class htb) nastavit podle realne rychlosti,
> kterou jste schopen pres danou wifi protlacit a ne vyrobcem udavanych
> 125Mbit, 54Mbit, 11Mbit a podobna zahadna cisla.

Rychlost mam nastavenou reálnou (2Mbit).
Chová se to záhadně, rychlost pres wlan je asi o pulku nizsi nez nastavena
pres htb. Pokud vymenim wlan za eth s AP funguje to tak jak ma.

Z toho soudim, ze pravidla pro htb jsou spravne.

Diky,
Honza Novacek