powerdns tupa, nefunguje PTR

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Červen 5 16:20:17 CEST 2007

On Tue, Jun 05, 2007 at 03:11:54PM +0200, Dalibor Straka wrote:

> Zkuste to demo, ja jsem tam ptr vytvoril. Dokonce je asi jeste ulozene
> v pokusne domene abc.com.

ted jsem na to koukal. vy tvorite PTR zaznamy primo v dane domene. ja se
snazim editovat in-addr.arpa. tak aspon vime proc vam to funguje a ja mam
smulu:(

zajimalo by mne ovsem, co se deje s PTR zaznamy v domene. do in-addr.arpa na
danem serveru se neulozi, na jine pristup nemaji a i kdyby se ukladaly, tak
tim da clovek pristup zakaznikovi k cele reverzni domene pod nasi spravou, coz
asi neni zrovna to, co bych si predstavoval. Samozrejme, pokud ma nekdo
hosting pro dns nekde jinde a my spravujeme pouze reverzni domenu, tak opet
editace in-addr.arpa nefunguje.

mk