powerdns tupa, nefunguje PTR

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Červen 5 20:48:49 CEST 2007

On Tue, Jun 05, 2007 at 06:34:53PM +0200, Dalibor Straka wrote:
> :o)
>
> Ja mam takovy pocit, ze bych se s vasima znalostma DNS na TUPA z fleku
> vykaslal a delal to pres editor a mate svaty klid. Co vas vede k jeho
> pouzivani? Pro nejake seriozni nasazeni je zcela v plenkach.

moji kolegove. chtel jsem databazovy backend a nechci byt ten, co bude resit
a menit vsechno. ja se v klikatorech vubec nevyznam a nemam potrebu to menit:)

zkousel jsem poweradmin, ovsem ten ma chyby v posledni verzi a
nevyviji se. jedine dalsi co jsem nasel a je celkem nove je tupa a je tu
sance, ze se zbavi much a na pouzivani bude stacit. vsichni budou happy a ja budu
mit svaty pokoj.

mk