Dotaz to Ethrealu na celou doménu

Petr Stetiar ynezz na true.cz
Čtvrtek Červen 7 10:33:20 CEST 2007

Martin Kamín <martinkamin na quick.cz> [2007-06-06 23:38:13]:

> Dobrý den všem,
>
> už jsem z toho docela zoufalý, ale nevím si rady. Potřebuji si v Ethereal
> uchovávat pro další použití všechny rámce cestující Z a DO domény vol.cz a
> volny.cz, případně směřující na určitou síť, třeba 195.132.*.*
>
> Jak se má nastavit Capture Filter?
> Bohužel jsem nepřišel na to, jak používat v tomto případě zástupné znaky.
> Například zcela logické *.vol.cz nebo 195.132.*.* nefunguje. Poradíte?

dst net 195.132

nebo

dst net 195.132.0.0/16

http://wiki.wireshark.org/CaptureFilters

Dole v sekci 'Further' je link na tutorial kde mate i priklady. Jinak je to
ten samy syntax ktery se pouziva v tcpdump a k tomu je tutorialu taky dost.

-- ynezz