Stara binarka na FC5 [vyreseno]

Hana Skoumalova hana.skoumalova na ff.cuni.cz
Pátek Červen 8 12:01:59 CEST 2007

Petr Vejsada wrote:

> Tyhle situace resim tak, ze si sezenu ty knihovny, ktere ten program
> vyzaduje, dam si je nekam do /usr/local/blbejprogram/lib a
> LD_LIBRARY_PATH=/usr/local/blbejprogram/lib

Já jsem mezitím udělala něco podobného. Našla jsem
libc-5.4.44-1glibc.i386.rpm, což má být "Compability libraries for old
libc.so.5 applications". Vyžadovalo to ještě nainstalování
ld-linux.so.1, což jsem našla v ld.so1-1.9.11-10mdk.i586.rpm. Hlásilo mi
to "can't handle reloc type <NULL>", což bylo ale způsobeno proměnnou
LD_PRELOAD (a knihovnou, která se ládovala). Pro tuhle starou binárku
musím prostě vždycku tu proměnnou zrušit.

Hanka Skoumalová
--
Hana Skoumalova                Charles University, Faculty of Arts
                                           Institute of Theoretical