2*24" LCD - vas nazor?

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Středa Červen 13 13:33:43 CEST 2007

To ja bych byl spis zvedavy na to, koupit 4x20" misto 2x24". Treba u
Dellu to vyjde cenove nastejno, spis jsou levnejsi ty 4 20". Uz by to
chtelo dve grafiky, ale myslim, ze kdyby se spojily nejake nVidie do
SLI, tak by to mohla byt i jedna velka plocha. Nebo mozna jeste tri
dvacetipalcove vedle sebe, ale nastojato. Uz ty dve by stalo za to
zkusit, protoze aspon mne by obvykle spis potesilo vic mista na vysku,
nez na sirku.

Skonci to jako stare Apply, ktere kvuli DTP mivaly CRT obrazovku
otocenou nastojato :-)

Tosuja

--
Petr "Tosuja" Klíma