Jak stahnout ftp rekurzivne vcetne hidden souboru

Pavel Lisý pali na tmapy.cz
Čtvrtek Červen 14 10:16:37 CEST 2007

Petr Pisar píše v St 13. 06. 2007 v 19:58 +0000:

> A neni problem na serveru, ze na LIST skryte soubory proste nevraci?
Nakonec jsem to rozběhl:

Shrnutí pro google :-)

pro můj záměr se stahování přes http ukázalo jako nepoužitelné, wget tam
přidává spoustu souborů index.html plus to zrcadlí i rekurzivně
nahoru :-)

Nejprve jsem musel do /etc/vsftpd/vsftpd.conf dopsat
force_dot_files=YES

ncftpget se mi ani poté nepodařilo přesvědčit, aby stahoval soubory
začínající tečkou

wget zafunguje s následujícími parametry:
wget --mirror --preserve-permissions \
     --no-host-directories --cut-dirs=1 \
     --remove-listing ftp://installsrv/distribution/

dokumentace trochu pokulhává
parametr "--preserve-permissions" není v manu pouze ve výpisu
wget --help

parametr "--remove-listing" není ani na jednom místě, ale funguje.
snad je tedy někde ve zdrojáku :-)

Toť vše. Děkuji všem za náměty na řešení.

Pavel