Spamassassin 3.1. vs. 3.2.

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Čtvrtek Červen 14 14:05:18 CEST 2007

	Zdravím,

	víte o nějaké zásadní změně mezi těmito verzemi? Jde mi o to, že mám
tyto dvě verze nakrmené pravidly z rulesemporia a verze 3.1. lintem v pohodě
projde, zatímco verze 3.2. (obojí dle nejaktuálnějšího release) padá na ústa
(segfault). Ale daemonizovaná instance SA s tím nemá problém.

	Zjistil jsem, že na vině není chyba v pravidle, ale zřejmě množství
pravidel, když po určité hranici to začne padat bez ohledu na obsah
pravidel.

	Jedná se o systém RHEL3, na systému RHEL4 je to bez problému (perl
dle odpovídající distribuční verze).

	Lint s -D není o nic sdílnější...:-(

Ing. Pavel Janoušek
technická podpora