-

ynezz na true.cz ynezz na true.cz
Pátek Červen 15 14:46:41 CEST 2007

Kamil Kreja <k.krejca.konference na brno.elcom.cz> [2007-06-15 11:46:21]:

Ja tu mam jeden od firmy Socket[1]. S Linuxem to odzkousene nemam, ale protoze
to jsou normalni BT standardy, tak bych v tom problem nevidel. Pokud najdu
cas, tak to odzkouset muzu. Jinak to komunikuje skoro se vsim, od PDA, mobilu
az po nejake ctecky carovych kodu co maji BT, takze spokojenost.

-- ynezz

1. http://www.socketmobile.com/products/device-connectivity/cordless-serial-adapter/