Linux pod MS Virtual Server 2005 - problem se siti

Ondrej Cecak ondrej na cecak.cz
Sobota Červen 16 12:04:38 CEST 2007

Dne pátek 15 červen 2007 16:57 Libor Motycka napsal(a):
> Dobrý den,
>
>      pokouším se rozchodit SuSE 9.3 pod MS Virtual Server 2005 (dle webu
> MS to má chodit) Všechno se zdá být v pohodě, až na síť. SuSE detekuje
> kartu jako dec21140 a používá modul tulip.ko. Síť sice pracuje,ale
> dochází k neustálému rozpadávání spojení. Např. přenášení z linuxu ven
> je to bez problémů, ale do linux je to utrpení.
> Poradí někdo ?

Mozna verze kernelu? Pro Debian Sarge to tusim fungovalo, pro Debian Etch
(kernel 2.6.18) jsem to ted vyzkousel. V lspci se objevuje:

00:0a.0 Ethernet controller: Digital Equipment Corporation DECchip 21140
[FasterNet] (rev 20)

--
Ondřej Čečák