kde nestartuji spravne po disk full

dejfson dejfson na gmail.com
Pondělí Červen 18 22:35:46 CEST 2007

Zdravim Experty,
po zaplneni meho disku na 100% jsem restartoval pocitac a od te doby jsem se
jiz vice nemohl zalogovat pomoci standardniho kde loginu. Vzdy pri zapisu
hesla to chvili chroustalo na disku
a pak misto startu kde s 'obvyklou' obrazovkou se automaticky nastartoval
opet login. Po case jsem dosel na to ze je to opravdu plnym diskem, tak jsem
neco umazal. Od te chvile se jde sice nalogovat do
kde, ovsem misto standardniho logovani (rozumejte zobrazeni splash screenu a
highlightu jednotlivych ikonek prave probihajicich procesu) se nezobrazi
vubec nic, obrazovka zustane v defaultnim
barevnem provedeni a rozjede se 'konsole'. proste desktop nefunguje.

paradoxni je, ze kdyz se zaloguju v textove konzoli a spustim 'startx', tak
je vsechno naprosto ok....

nema nekdo napad kde by mohla byt chyba?

diky za kazdy napad
d.