DVB-T -> DVD?

Ctirad Fertr c.fertr na volny.cz
Čtvrtek Červen 21 19:57:58 CEST 2007

Dne čtvrtek 21 červen 2007 17:25 Petr Tomasek napsal(a):

> Preferoval bych prikazovou radku a co nejmene GUI.
> (avidemux je tak maximum, co jsem ochoten zkousnout).
> Javu radeji ne...

Jak myslíte, ale ProjectX je asi jediný software tohoto druhu pro linux (pokud
ne vůbec), který dělá opravdu to co má. Umožňuje bezeztrátově ten stream
sestříhat, zkorigovat poškozené pakety a uložit jako mpeg vcelku se zvukem i
odděleně aniž by rozhodil synchronizaci.  Nároky nejsou nijak velké, na PIII
s 512 MB ram to chodí naprosto v pohodě.

Ctirad