Hardware na maly router do kratkeho racku

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Sobota Červen 23 10:19:24 CEST 2007

On 6/22/07, Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:
> Preji hezky vecer,
>
> potrebuji routovat 50Mbit/50Mbit, zadny nat, zakladni fw pravidla
> (iptables) 5-10 iptables. Problem je, ze se musim vejit do racku
> s uzitnou hloubkou 20-30cm.
>
> Soucasny router s deskou via epia a dvema on-board sitovkama via rhine
> se trosku vari. Top ukazuje 50% system a 5-10% user.
>
> Premyslim, jestli mam koupit hw router od cisca (ale nevim jaky) nebo
> postavit nejaky lepsi linuxovy router. Ten by mel vyhodu, ze si ho lehce
> pritesam. Stahuji z nej data pro mereni teploty (vlastni skript), pres
> [...]

Nestacilo by tento server ponechat ale dat mu nejakou lepsi sitovku?
Idealne dvouportovou Intel kartu?
Za vysledek nerucim ale za pokus by to IMHO stalo. Jako prvni pokus
by stacilo dat tam jednoport Intelku (naklady cca 100,- za starsi kartu
+ 120,- za riser kartu) co to udela.

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com