Hardware na maly router do kratkeho racku

info na vysla.net info na vysla.net
Sobota Červen 23 12:23:01 CEST 2007

Jetli staci jedna sitovka broadcom a jedna intel, tak tohle:

Intel MB BLKD201GLYL, Little Valley,CPU integr/LGA775.,Aud,Vid, mini-ITX,LAN
http://www.intel.com/products/motherboard/d201gly/index.htm

a do pci slotu sitovku
Intel PRO/1000GT Desk. Adapter Gb Cat-5 cabling (PWLA8391GT-LOW p.)

nebo dvouportovou intel do pci slotu jestli se da jeste sehnat, ja uz
jsem videl jenom do slotu pci-e-4x ...

Rozmery jsou stejny jako via-epia, treba pujde pouzit stejny case co
mate ted. Procesor je celeron 1.33GHz a 27W TDP. Mel by to v pohode
utahnout.
Cena za desku je pod 2000,- a karta pod 1000,- (+ pameti max 1GB DDR2).
Oboje se da koupit v edcz.

S pozdravem  L. Vyslouzil