Hardware na maly router do kratkeho racku

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Sobota Červen 23 15:17:32 CEST 2007

Ahoj,

On Sat, Jun 23, 2007 at 01:01:25PM +0200, Ctirad Fertr wrote:

> Já jsem před časem řešil totéž a jediné co jsem sehnal je tohle:
> http://www.emko.cz/emko_cz/produkty/skrine/miniitx/em-164.html
> Je to ale zase limitované na mini ITX, nicméně kromě velmi hlučného zdroje
> tomu nemůžu nic vytknout. Obzvlášť za ty peníze.

Zajimave, ja mam od emka dva 1U case em-161. Tendle vypada hezky. Mohl
bych dat do stromecku 2x 100Mbit intel misto jedne dual port.

> Co to má za CPU? Já v tom racku provozuji tuhle desku od Jetway:

Mam takovy pocit, ze tech 50% system je obsluha preruseni od parohacu.
CPU je VIA Samuel 2, 800MHz.

> http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Type=K&CategoryId=207&Shortcut=VIA-324040
>
> Má to  nejvýkonější 1.5GHz VIA C7, DDR2, 2xgigabit LAN (dražší modely mají i

Jenze ty 2xGbit LAN jsou zase parohaci:
http://pics.jetway-mini-itx.com/Jetway/J7F4K1G5D/J7F4K1G5D-NE-L.JPG

> rozšířující AD konektor pro další síťovky, velmi praktické) a kromě
> obligátního PATA to má i 2xSATA, což se taky hodí (já v tom kejsu mám 4 disky
> i když bylo nutné použít externí zdroj; ne kvůli místu, ale kvůli odběru a
> především hluku, je to v místnosti, kde se pracuje). Zatím velká spokojenost.
> Přijde mi, že ty Jetway desky nabízí mnohem lepší výbavu a cenu než EPIA.

Rozhodne je Jetway zajimava varianta.

-- Dalibor Straka