NAGIOS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červen 25 13:13:31 CEST 2007

On Mon, 25 Jun 2007, Tomas Cerny wrote:

> Dobry den,
> chtel bych se zeptat, jak resite prehlednost mapy v Nagiosu, mam cca 300
> sledovanych objektu a mapa je naprosto neprehledna. A pri predstave, ze
> kazdemu vytvarim extend info se souradnicema se mi dela lehce nevolno.

Mam udelanou mapu pres extend souradnice s cca 110ti stroji. Limit na mem
displeji 1280x1024 bude asi 150 stroju :-) Chtelo by to neco jako skupinovy
objekt ktery by se dal do te mapy a predstavoval skupinu stroju a zobrazoval
by jmena tech spadlych pri vypadku. A aby se dal 'rozkliknout' mysi a pak
se zpbrazily vsechny stroje v tom objektu na jine strance...