omluva 2

123234345 na seznam.cz
Úterý Červen 26 18:16:08 CEST 2007

musel jsem.. uz se to nestane.

Když jsem tohle dělal naposledy, fungovalo to. Kamarádka si přála dítě, jak to dopadlo.    (Asi za 2 měsíce).
Musel jsem to poslat dál...
Nesměj se tomu! Prostě to udělej!
Nejlepší kamarádka to vyzkoušela dnes ráno, přála si, aby ji povýšili a
právě mi telefonovala, že se to podařilo.
Promiň, ale musel jsem to dát dál. Naposledy, když jsem přeposlal tento mail,                   dostal jsem novou práci a teď jsem pověrčivý.

Začni myslet na něco, co si opravdu přeješ, protože tohle je opravdu ohromující.

Člověk, který mi to poslal, řekl, že se jeho přání splnilo do 10 minut od chvíle,                    kdy dostal tento mail, tak jsem si řekl, co je to za fórek.

                                 ******
                                 ******
                                 ******
                                 ******
                              *********
                                   (,)(,)
                                  *.__.*
Právě tě navštívila Kočička dr. Susesse v klobouku.
Splní ti jedno přání.
Něco si přej než skončí odpočítávání.

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

NĚCO SI PŘEJ

Pošli tento e-mail 10 lidem během hodiny od okamžiku, kdy jsi si ho přečetl.
Pokud ho pošleš, splní se ti přání. Pokud ho nepošleš, stane se opak.