ftp proxy

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Středa Červen 27 11:22:11 CEST 2007

On Wed, 27 Jun 2007, Jan Volešák wrote:
> Diky za odezvu, asi jsem se spatne vyjadril a zkousel neco, co neni to prave
> orechove. Potrebuji pro uzivatele transparentni pristup k ftp serveru,
> ktery je umisten v Internetu a vyzaduje login. Proxy lezi uvnitr LAN a
> mela by to zprostredkovat. Klient by mel byt wokeni z windows, nejlepe
> primo z IE.
Pak asi pouzit jedine NAT.
V mem pripadu by slo vypnout overovani uzivatelu, vymenou toho acp
skriptu, za neco, co vzdy vrati uspech.
> Kdyz pouziji squida, funguje to za predpokladu, ze server nepozaduje
> autentizaci. Ve vsech ostatnich pripadech selze.
> Honza Volesak

                              Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VGHMUr           Mirova 727
tel: +420 973 257 874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 973 257 620	518 16 Dobruska  tel: +420 777 623 639