Funkcnost externiho disku pres LAN a/nebo USB "WD MyBook World 500GB, usb, lan"

Pavel Raus linuxcz na cpan.cz
Pátek Červen 29 14:31:30 CEST 2007

V linuxu to funguje bez problemu, ale prvotni inicializaci je treba udelat pod
Windows, kde to nainstaluje nejakej blaznivej SW a chce to registraci u
vyrobce.

Pavel Raus