GIMP nefunguje cesky

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Čtvrtek Březen 1 20:44:28 CET 2007

> Muzete poslat vystup prikazu "locale" predtim nez spustite gimp (ze
> stejneho shellu kdy bude spatne cestina)?

Tak uz jsem to opravil. Bylo to takto:

Gimp 2.3.10, ktery je instaloval z RPM a je soucasti Mandriva 2007, se
instaluje do /usr, a nema potrebne ceske soubory
v /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES.

Gimp 2.3.14, ktery jsem si nainstaloval ze zdrojaku, sice nejde spustit, ale
zatim nebudu zkoumat proc. (Mozna se mlati s tim nainstalovanym 2.3.10, aspon
chybova hlaska o minor verzi tomu nasvedcuje). Hlavni je, ze obsahuje
potrebne ceske soubory v /usr/local/share/locale/cs/LC_MESSAGES. A kdyz jsem
vytvoril symlinky do adresare /usr/share/locale/cs/LC_MESSAGES, tak gimp
2.3.10 funguje cesky.

Halelujah a dekuji mockrat za tipy, jeste je urcite vyuziju!

--
Milos Prudek