sdileni dat mezi vice servery

Lubomir Horna lubos na horna.biz
Pátek Březen 2 00:10:51 CET 2007

Zdravim konferenci,

v soucasne dobe se snazim navrhnout a implementovat load balancing
reseni pro 2 servery (pomoci ldirector, ipvs, heartbeat z projektu LVS)

Potreboval bych poradit, jak sdilet uzivatelska data mezi dvema (prip.
vice servery).
V prvni fazi jsem se rozhodoval mezi nastroji DRDB a AoEtools (ATA over
Ethernet). Rozhodl jsem se pro AoE. Chtel jsem pomoci AoE mirrorovat
disky na obou serverech, ale mam pochybnosti, jestli je to spravna
cesta... hlavne z hlediska datove propustnosti a odezvy

Procital jsem dokumentaci a nejake howto k AoE, take jsem kouknul jak to
delaji u RedHat s GFS, ale porad si nemuzu utridit jak by to melo byt
postavene.
Muzete prosim poradit, nasmerovat... ?

Vychozi stav:
2 servery, kazdy ma 2 disky
potrebuji na kazdem z obou serveru v dany okamzik stejna data

---
Lubomir Horna

Daląí informace o konferenci Linux