poruseny adresar (reiserfs)

Lubomir Horna lubos na horna.biz
Pátek Březen 2 09:41:24 CET 2007

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek napsal(a):

> 	V tom případě bude nikoli zanedbatelné množství adminů doporučovat
> XFS. Některí (méně) zodpovědní dokonce ReiserFS...:-)

Ale i ja bych rad u ReiserFS zustal, ale nevim co si mam myslet o
hlaskach v logu ktere jsem posilal, a ktere jsem nasel i v konfrencich.
Jeden clovek tam psal, ze jede na znackovem serverovem HW (HP) a ty
chyby se mu vyskytovali nahodne a na ruznych serverech. Je-li to bug v
novejsich jadrech, nechci riskovat dalsi problemy...

S XFS mam take nejake zkusenosti... no, vlastne moc ne, protoze jsem s
nim nikdy problem nemel... vlastne ani nevim proc jsem ho nepouzil hned,
asi proto, ze jsem s ReiserFS taky problem nemel... :)

---
Lubomir Horna