poruseny adresar (reiserfs)

Lubomir Horna lubos na horna.biz
Pátek Březen 2 11:00:01 CET 2007

Petr Klíma napsal(a):
> Ja uhnu trosku mimo linuxove tema, i kdyz ne prilis. Zajimaly by mne
> Vase zkusenosti s Windows Serverem 2003 a spolehlivosti jeho souboroveho
> systemu.

Pokusim se neventilovat svoje antipatie k M$. Pokud bych preci jen neco
utorusil, prosim nikdo se toho nechytejte...

Asi pred tremi roky jsem se jeste v M$ produktech "musel" hrabat, a
hrabal jsem se v tom cca 10 let...
Myslim ze Win Server 2K3 a potazmo i jeho NTFS je celkem v pohode;
Mluvim o implementaci na malych strojich - svazky do velikosti cca
200GB, do 100 uzivatelskych uctu, jednoduse nastavene ACL (zadne
rozsahle nastaveni dedicnosti a podobnych nesmyslu), zatez take nic moc
  - sem tam si nekdo pretahl z/do sdilene slozky nejaky office dokument
nebo fotky, a to je tak vsechno...
Mel jsem rozjeto i zalohovani na DLT pasky pomoci ntbackup - fungovalo
to pomerne dobre, to se mi uz celkem libilo.
Trochu alchymie bylo nahodit system z rozpadeneho mirroru to byla spis
"ruska ruleta"... :)

Jak rikam, na takove to kancelarske hrani (nebo domaci zvykani :))je to
dobre, zadne vetsi nasazeni a vetsi zatez si NEDOKAZU predstavit!

---
Lubomir Horna