dhcp a starsi sitove karty

Václav Ovsík vaclav.ovsik na i.cz
Pátek Březen 2 12:01:11 CET 2007

On Thu, Mar 01, 2007 at 07:48:02PM +0100, Dalibor Straka wrote:

> Chcete rici, ze nejake sitovky spatne reaguji na prikaz next-server?

Presne tak - potvrzuji. Ty BIOSy (PXE) jsou docela hloupe.
Ja to vyresil tak, ze jsem na DHCP serveru nechal next-server na druhy
stroj, ale zaroven jsem tam dal atftpd a dal tam pxelinux.

1) Sitovka BIOS PXE posle DHCP req, ignoruje next-server, ale stahne si
   pxelinux.0 z DHCP serveru.

2) pxelinux - posle druhy DHCP req., zareaguje spravne na next-server
   a dalsi veci uz jedou ok.

--
Zito