USB - RS232

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pondělí Březen 5 16:05:43 CET 2007

Zdravim

mam tady ctecku od CipherLabu, ktera ma na kabelu USB-Rs232 prevodnik.
Potreboval bych ji pripojit ke gentoo linuxu (2.6.16) a nejak se mi nedari
najit spravny ovladac.

lsusb hlasi:
Bus 001 Device 003: ID 10c4:ea60 Cygnal Integrated Products, Inc.

V prevodniku bude 100% nejaky std. cip, ale diky device ID, ktere patri primo
Cygnalu, tak se mi nedari najit vhodny ovladac.

Vypis z dmesg

usb 1-2: new full speed USB device using uhci_hcd and address 3
usb 1-2: configuration #1 chosen from 1 choice

Poradite mi prosim jak namapovat USB ID tak aby se k tomu znal usb seriovy
ovladac?

nejak se mi nepovedlo zorientovat v usb.usermap a hotplugu.

Diky

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo