Asterisk na home - stale obsazeny uzivatel

Kovář Jan jan-kovar na meggle.cz
Středa Březen 7 10:55:43 CET 2007

Dobry den.

Pouzivam Asterisk na Home - ne cely system vcetne linuxu, ale jen nainstalovany na Centos 4.4, mam IAX2 ucty a na volani pousivam Idefisk (na Windows XP). Funguje to pekne krome jedne uzivatelky v Bratislave. Kdokoliv ji vola, tak to hlasi obsazeno. Ona se dovola komukoliv. Nesetkali jste se s tim nekdo? Nevim si s tim rady. U ostatnich uzivatelu to nikomu nedela. Volani Praha / Bratislava jinak funguje. Nemate nejaky tip, cim by to mohlo byt? V logu Asterisku jsem nic nenasel, co by mi pomohlo. :-( Neni to 100%, nekdy se dovolame.

Diky

TNX