FEL - poc. studovna 304 - padajici Linuxove prostredi]

Martin Kezlinek kez na fel.cvut.cz
Středa Březen 7 11:41:30 CET 2007

Dobrý den,

ta správná osoba  jsem já.    Mohu vás poprosit zda by jste mi vždy při
restartu Xserveru poslal informaci které aplikace jste měl spuštěné? O
problému vím již  delší dobu, nejsem ale schopen na stejném počítači tuto
chybu přivodit a tedy opravy dělám tak trochu naslepo.   Před chvílí jsem
tam nainstaloval poslední balíčky debianí distribuce Xek.

Rád uvítám  i jiné připomínky a návrhy ke změnám.

S pozdravem
Martin Kežlínek SVTI