Staticke linkovani

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Březen 8 08:39:23 CET 2007

Diky vsem za odpovedi.

> /tmp/cc4NneWu.o: In function `main':
> test2.c:(.text+0x41): warning: Using 'gethostbyname' in statically
> linked applications requires at runtime the shared libraries from the
> glibc version used for linking

Jasne, presne to myslim.

> Staticky se linkuje vetsinou jen pro embedded aplikace ale tam vite pod
> cim to ma bezet (t.j. hw/"os"), takze vas ten warning asi netrapi (navic
> pouzijete jinou libc nez glibc :-). A pokud to neni pro embedded tak by
> mozna bylo vhodnejsi udelat alespon tu libc dynamicky.

Ja naopak chci vyrobit binarku, ktera pojede pokud mozno vsude. Kdybych
vedel, jake verze knihoven na tech systemech budou, tak mi staci
dynamicke linkovani :-)

Jak se prilinkuji nektere knihovny staticky a nektere dynamicky? Mam
takove tuseni, ze jsem to pred lety nekde videl. Mozna by mi to tak
stacilo. Glibc se uz asi dostala ze stavu, kdy nove verze byly binarne
nekompatiblini se starymi.

Ad mail pana Kankovskeho:
Rekompilace glibc pro me neni reseni, nscd demon take ne :-(

Lada