RE: Tiskarna na čárové kódy

Ladislav Pavlič Ladislav.Pavlic na cleverlance.com
Čtvrtek Březen 8 10:34:58 CET 2007

Dival jste se na Kyocery?
Umeji carove kody jiz v zakladni vybave.
Napr. je FS-920 jako nejnizsi model s carovymi kody (nekolik desitek ).
Pred cca 12 jsem na Kyocere (starsi model) ladil dokumenty s car. kody, nez byly odeslany na tiskovou/balici linku (pro hromadne zasilky).
Ale na Linuxu s nimi zkusenost nemam.

L. Pavlič

-----Original Message-----
From: Administrator EM [mailto:fibi na elektromosev.cz]
Sent: Thursday, March 08, 2007 7:20 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Tiskarna na čárové kódy

Ahoj

Potřebuju k linuxu připojit nějakou tiskárnu na čárové kódy, nemá s něčím takovým někdo zkušebosti ?
Firmy specialuizující se na dodávky těchto tiskáren o linuxu nic nevědí a navíc jich je většina na sériový port což taky není u tiskárny moc časté.
Doporučily mi pro náš provoz tiskárnu Datamax E-4203 , ale jestli v linuxu půjde se mi zjistit nepodařilo.