USB TouchScreen LG1510SF - klikani

Pavel Hájek pavel na free-people.net
Čtvrtek Březen 8 12:27:19 CET 2007

Dobrý den,
mám problém s fungováním výše uvedeného dotykového displeje pod linuxem.
Použil jsem distribuci Fedora 6. Jako driver pro X jsem použil
"evtouch", podařilo
se jej vykalibrovat poměrně přesně (metodou pokus-omyl). Co mi ovšem
nefunguje,
je klikání - displej nereaguje na dotyky, respektive driver nezpracuje
event, který by měl
způsobit kliknutí. Zkousel jsem i driver "itmtouch", ale ten nefungoval
vubec.
Konfigurace v X je následovná (standardni konfigurace):

Section "InputDevice"
Identifier "touchscreen"
Driver "evtouch"
Option "Device" "/dev/input/event2"
Option "DeviceName" "touchscreen"
Option "SwapX" "1"
Option "MinX" "200"
Option "MinY" "300"
Option "MaxX" "3900"
Option "MaxY" "3900"
Option "ReportingMode" "Raw"
Option "Emulate3Buttons"
Option "Emulate3Timeout" "50"
Option "TapTimer" "100"
Option "MoveLimit" "50"
Option "SendCoreEvents" "On"
EndSection

Pokud by nekdo vedel, jak na to, budu rad za jakoukoliv radu.
Pavel

--
Feel free to browse my favorite photoblogs
http://czechlandia.chequia.cz