Tiskarna na čárové kódy

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Čtvrtek Březen 8 14:31:47 CET 2007

Presne tak  - tiskaeny na carove kody funguji tak, ze ve specialnim
programu nadefinujete jak ma stitek s carovym kodem vypadat a ten se
vygeneruje do textoveho souboru a posle pres paraelni/seriovy port na
tiskarnu.

Do tiskarny se musi zaprve poslat sablonu jak ma stitek vypadat:

{
F,10,A,R,M,770,1016,"Fmt 10" |
C,700,840,0,1,1,1,B,L,0,0," " |
C,665,840,0,1,1,1,B,L,0,0," " |
C,450,15,0,1,1,1,B,L,0,0,"Part Number" |
C,450,370,0,1,1,1,B,L,0,0,"Description" |
C,450,930,0,1,1,1,B,L,0,0,"Qty" |
B,1,13,F,560,100,7,2,120,5,L,0 |
T,2,10,F,700,25,0,1,1,1,B,L,0,0 |
T,3,20,V,680,400,0,3,1,1,B,L,0,0 |
T,4,10,V,620,510,1,3,1,1,B,L,0,0 |
T,5,7,V,560,25,1,3,1,1,B,L,0,0 |
T,6,24,V,560,640,1,3,1,1,B,B,0,0 |
T,41,3,V,103,990,0,10,1,1,O,E,0,0 |
T,42,3,V,70,990,0,10,1,1,O,E,0,0 |
T,162,30,V,40,450,0,10,1,1,0,E,0,0 |
T,163,35,V,40,925,0,10,1,1,0,E,0,0 |
}

A az potom zasilam data s hodnotami ktere chci vytisknout.

{
B,10,N,69|
1,"5038866051589" |
2,"PD:090107B"|
3,"PG0475.9" |
7,"PRIMARY GEAR KIT 5.9:1 47 CRS" |
8,"N/A" |
9,"FLK:N/A FEN:Null" |
10,"351294HA" |
21,"PRIMARY PINION 12T 47C 1.00M S" |
32,"1" |
11,"351304HA" |
22,"PRIMARY WHEEL 71T 47C 1.0M S" |
33,"1" |
12,"23633-9-014" |
23,"CIRCLIP D1400-0140 EXTL" |
34,"1" |
162,"162x120x162mm 06x05x06in " |
163,"00,0 KG / 00,00 LBS" |
}

tzn pokud tisknu stitky ktere vypadaji stejne a jen udaje jsou na nich jine,
tak staci poslat prvni soubor jen jednou a pak uz posilam jen data - viz
druhy soubor.

Takze v Linuxu neni problem ten textovy soubor poslat
pres paraelni/seriovy port. Jen je otazka v cem ten soubor vytvorite?

Bude vam  ten program na generovani stitku fungovat v Linuxu?
Alternativy jsem nehledal. Nebo se budete muset naucit vytvaret ten kod
rucne.

S pozdravem

Ondřej Prokop