Tiskarna na čárové kódy

Administrator EM fibi na elektromosev.cz
Čtvrtek Březen 8 15:16:22 CET 2007

Martin `MJ' Mares napsal(a):
> Hello, world!\n

> Ona je na tisk carovych kodu potreba nejaka specialni tiskarna? Mela by
> preci stacit jakakoliv, ktera dokaze tisknout graficky na prislusny
> format papiru.
>
> (Viz treba utilitka `barcode' nebo TeXova makra ean.tex od Petra Olsaka.)
>
> 				Have a nice fortnight
No taky sem si to tak ze začátku říkal :-)
Jenže to prý má být tak že ty lepící štítky na který se tiskbne jsou
určeny jen pro tisk v termotiskárnách, což jsou ty spejšn tiskárny na
čárové kódy (no není zcela přesné, pokladní tiskárny jsou taky termo)
Snad sem se moc nezamotal, ale třeba mně někdo znalejší opraví.