OS na FLASH disku

Václav Štěpán stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Březen 8 17:46:17 CET 2007

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> ----- Original Message ----- From: "Václav Štěpán"
> <stepan na kmlinux.fjfi.cvut.cz>
>
> Tak to jste mě slaxem dostal - jde to udělat fakt z každé distribuce a
> stačí jen spustit skript, nebo to spuštění znamená ještě půldenní
> shánění a kompilaci toho co v systému nemám a skript vyžaduje?

K těm úvodním věcem - abyste ,,neděsil uživale'' - navrhuji slax.org,
Documentation, How to modify Slax ISO, případně možnosti ukládat
konfiguraci/stav.

Asi by ještě bylo prima třeba upravit defaultní root heslo nebo tak
(nebo mít flashku hw přeplou na r/o) :-)

Ke skriptu - zcela jistě to nebude fungovat okamžitě s jakoukoliv
distribucí, ale jestli nic jiného, půjde to pro ni upravit.

Ještě mne napadlo (kdybyste se nudil) - suspend2 jde přemluvit
k nahazování dříve uloženého stavu systému. V podstatě to funguje
tak, že hibernujete systém ,,v tom správném stavu'' (puštěná X, browser,
atd.) a při probuzení tam pořád zůstává ta původní kopie.
Pokud $home připojujete z dálky a root systém je readonly,
je to myslím zajímavá možnost, jak mít rychleji nahozený čistý systém.

Václav Štěpán