Jak skamarádit Qt4 a gif obrázky?

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Neděle Březen 11 01:34:34 CET 2007

Zdravim konferu.
Omlouvám se, že můj problém neni tak úplně s Linuxem, ale už si nevím rady :(
Používám Qt4, PyQt4 a do QPixmap potřebuji načítat gif obrázek. Na Linuxu to
mám zkompilované s podporou gif a vše jede krásně. Na Windows mi to zprvu
nešlo, v dokumentaci jsem se dočet, že je potřeba kompilovat s volbou -qt-gif
nebo to zaškrtnout v instalátoru. V instalátoru to nebylo, tak jsem holt
kompiloval. Bingo, na windows mi to opravdu jede. Ovšem teď když produkt s
knihovnou přenesu na jakýkoliv jiný počítač, tak to zase nejde, obrázek se
nenačte. Po chvíli tápání jsem objevil záznamy v registru a knihovny
qgif1.dll apod. Všechno jsem na druhém PC napodobil, ale prostě nejde to...
Neví někdo, jak Qt přinutit, aby ten mizerný gif opravdu zobrazilo?

Předem díky.

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \