backup online serveru

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pondělí Březen 12 00:28:35 CET 2007

zdravim,
  rad bych se zeptal jak ruzne resite zalohovani serveru. mam server, kde me,
mimo jine, bezi mysql a samba. data jsou na lvm. idea je udelat snapshot disku a pak
treba rsync. kupodivu me zajima konzistence dat v souborech.

co me napada je proste stopnout mysql a sambu, udelat snapshot a pak je opet
nahodit. to by snad melo fungovat. rad bych to udelal tak, aby to uzivatelum
neurizlo spojeni, ovsem to me nenapadlo jak.

mohl by mne nekdo lehce nakopnout ja delat zalohy online serveru co nejlepe?
asi hledam spatne, ale o zalohovani online stroju na linuxu jsem zrovna moc
dokumentace nenasel.

diky

martin kraus