backup online serveru

Petr Klíma tosuja na tosuja.info
Pondělí Březen 12 07:51:34 CET 2007

Replikace databaze je asi nejjistejsi cesta. Aktualni data mate temer
online, muzete specifikovat replikovane tabulky a samozrejme muzete
spojeni sifrovat. Replikace prezije i vypadky spojeni, odstavku masteru
i slavu - zalezi na poctu binarnich logu, ktere uchovavate. Mne se
osvedcilo mit jich cca 30, tak se mi replikace sama obnovi i treba po tydnu.

--
Petr "Tosuja" Klíma
Mail: tosuja na tosuja.info