CPU throttling

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pondělí Březen 12 11:11:49 CET 2007

Ahoj,
 pouzivam na svem notebooku CPU Throttling a zaznamenal jsem zvlastni chovani.
Pokud spustim treba glxgears a nastavim:

   echo -n 4 > /proc/acpi/processor/CPU0/throttling

nastavi se stav T4 coz je v poradku. Provedu ihned na to

cat /proc/acpi/processor/CPU0/throttling

a je nastaven stav T0. Proste to vypada, ze CPU nevydrzi ve stavu, ktery jsem
mu nastavil.
Nevim zda to je chyba, nebo normalni chovani. Ma nekdo podobne zkusenosti?

Linux: 2.6.20.2-vanilla
CPU: PentiumM 1.7GHz (Dothan)

Diky.

A.K.

P.S.: veskere veci ohledna ACPI a CPU Freq mam v jadre a plne funkcni.

--
Antonín Kolísek akolisek na linuxx.hyperlinx.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz