Gentoo - Grub - DISK BOOT FAILURE

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Úterý Březen 13 07:09:07 CET 2007

Jestli nebudeš mít podobný problém co jsem teď řešil. Používám sice
lilo, ale
podobně to bude v grubu.
Začal jsem teď pokusy s Gentoo, dřív jsem měl Mandrivu.
Po instalaci jsem dal zapsat lilo (zkoušel jsem i grub - bylo to to
samé) a lilo ohlásilo,
že se zapsalo na disk, ale po restartu bios v počítači ohlásil, že není
z čeho bootovat.
Pomohlo přidání parametru do hlavní sekce lila "bios= /dev/sda bios=0x80".
Podívej se jestli grub taky nemá nějakou specifikaci nebo parametr bios.
Grub už jsem potom nezkoušel, když začalo fungovat lilo :)
Možná budeš mít jiné číslo za bios=...