Re: Re:Kdy je load kriticke ?

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Úterý Březen 13 08:57:41 CET 2007

> dival jsem se na pocet preruseni pomoci vmstat :
>
> - na prvnim serveru se hodnota preruseni pohybovala v redech stovek (vmstat 1,
> parametr io) a load byl kolem hodnoty 1.0
> - na druhem serveru se hodnota preruseni pohybovala v radech tisicu (vmstat 1,
> parametr io), a load byl kolem hodnoty 0.2
>
> znamena to tedy, ze prvni server je silne zatezovan programy ?
>
> je mozne overit neni-li zatez zpusobena cekanim na operace s pevnym diskem (je
> tam SW pole) ?
>
> Lubomir Vogl

Co si rika o pozornost procesoru Vam  rekne
# cat /proc/interrupts

Pokud si ho budete vypisovat dokola, tak podle zvysujicich hodnot citacu vydite co papa nejvi.c

Zdenek Havlat
--
# Netvrdím že vím, jen se snažím pomoci.
# RFC1149 - Tam kde WiFi nestačí