Tiskarna na čárové kódy

Petr Stetiar ynezz na true.cz
Středa Březen 14 16:24:40 CET 2007

Administrator EM <fibi na elektromosev.cz> [2007-03-08 15:16:22]:

> No taky sem si to tak ze začátku říkal :-)
> Jenže to prý má být tak že ty lepící štítky na který se tiskbne jsou
> určeny jen pro tisk v termotiskárnách, což jsou ty spejšn tiskárny na
> čárové kódy (no není zcela přesné, pokladní tiskárny jsou taky termo)
> Snad sem se moc nezamotal, ale třeba mně někdo znalejší opraví.

U tech tiskaren na carove kody se pouzivaji dve technologie tisku, tzv.
termotransfer(pres TT pasku) a primy tisk(primo na teplelne citlivou etiketu).

Etiket a pasek existuje cela rada. Jsou i takove etikety, ktere vydrzi bez
problemu na vodnim cerpadle 15 let pod vodou...

Jinak ty tiskarny Datamax E/M s USB pripojenim funguji pod Linuxem, chova se
to jako normalni usblp. Pro ty RS232 se da taky pouzit libovolny TCP/RS232
prevodnik a pak ty etikety/data posilate na normalni TCP/UDP socket.

<komerce>

Pracuju u firmy Gaben, ktera mimo jine prodava a servisuje tyto tiskarny
Datamax, etikety apod. Ja si myslim, ze u nas neni zadny problem si domluvit
zapujcku a tu tiskarnu si na Linuxu s nasi pomoci rozbehat. Klidne se ozvete.
Muj firemni email je Petr.Stetiar na gaben.cz.

</komerce>

-- ynezz