WebDAV server nebo nějaká alternativa

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Březen 14 23:24:40 CET 2007

Petr Špatka wrote:
: Jako vhodný protokol se mi jeví WebDAV. Chtěl jsem
: se zeptat, jestli někdo nemáte nějaké lepší řešení než apache.
:
: Co mám za problémy s apachem? Nějak jsem nevymyslel, jak zařídit, aby
: ukládané soubory měly vlastníka stejného jako je právě přihlášený uživatel.
:
	mod_suid2.

	WebDAV takto pouzivame (jeste asi chcete mod_auth_pam). Na Apache
neni nic spatneho (ostatne treba i gnome-user-share, vec co umi zverejnit
~/Public pres Avahi/Zeroconf, pouziva interne Apache s minimalnim konfigurakem,
ktery se uzivateli spusti na nejakem vysokem portu v ramci jeho sezeni.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |