Re: WebDAV server nebo nějaká alternativa

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Březen 15 02:12:01 CET 2007

> mozna jsem mimo, ale pristup po ssh vam nestaci? "winscp.sf.net"
> mk
Vy snad znate nejakeho uzivatele Windows, ktery umi pouzivat cokoliv jineho
nez "Tento pocitac"?
Ano, ano, ano, omlouvam se, jeden z 10000 to opravdu umi :-)
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz