php a sendmail na linuxu

Karel Karel bigkarel na seznam.cz
Čtvrtek Březen 15 12:03:09 CET 2007

dobry den,

mam presmerovany php fci sendmail na perl skript, ktery cte ze standardniho vstupu vse co dostane od php (vystup funkce mail) a nasledne toto predava sendmail -t .  Chtel bych nejakym zpusobem presvedcit php aby mi sdelovalo cestou do tohoto standardniho vstupu (napr na 1 radek pred vse co generuje funkce mail) i jaky skript (url skriptu) tento mail vygenerovalo... bohuzel me napada uz jedine a to zkusit patchnout primo php kod kde je funkce mail, ale moc se mi do toho reseni nechce (moc slozite + nutne kazdou verzi php co vyjde patchovat a digestovat (gentoo) aby se udrzel system pod spravou emerge....)

nenapada zde nekoho jak toto jinak nez navrhuji resit ? cil proc to chci je sledovat v perl skriptu kolikrat kdo za dany casovy usek (kdo=skript) odeslal email -> detekce spammeru na serveru...

dekuji za vasi odpoved,