Re: WebDAV server nebo nějaká alternativa

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Březen 16 03:38:02 CET 2007

"Martin Kraus" <lists_mk na wujiman.net> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.107.1174008897.4726.linux na linux.cz...

> no vsichni uzivatele windows co znam tohle pouzivat umi. pravdou je, ze se
> zamerne od windows pouzivajicich lidi izoluji, nebot me predstava traveni
> desitek
> hodin s timto uzasnym operacnim systemem nijak nepritahuje. ted pouzivam
> hlasku
> "s windows nepracuji" a mam spoustu klidu a casu:)

Trochu vas vydesim ;-) Linux se zacina rozsirovat i do kancelari malych
firem jako desktopovy OS. To je dobra zprava, ale ted ta spatna. Prisel jsem
do firmy, tam Linux. Uzivatel napsal v OO dopis, ulozil na plochu a jak
myslite, ze ho odmailoval? Ano, spravne. Pretahl mysi ikonu toho dopisu na
ikonu Thunderbirdu :-))) Az jsem se divil, ze tohle zverstvo Linux take
prevzal. Povazuji to totiz za zverstvo i ve Widlich, se kterymi pracuji
prevazne.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz