WebDAV server nebo nějaká alternativa

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 16 04:21:54 CET 2007

Zope to co požadujete umí nativně, pomocí LocalFS uložíte na disk jako
fyzický soubor. Pravda je že má implementovaný webdav podle normy a
MS-webdav s tím občas právě v nevhodnou chvíli blbne. Musí se do woken
nainstalovat nějaký webdav plugin aby to bylo OK.

Ještě se dá udělat vpnka přes ssh (jsem slyšel, ale taky bych si ji rád
udělal).

----- Original Message -----
From: "Petr Špatka" <spatkak na luzanky.cz>

Řeším problém, jak co nejjednodušeji zpřístupnit obsah /home na
linuxovém serveru vzdáleným uživatelům ve windows. Moje požadavky byly:
přenos hesla nějak rozumně šifrovaný (např. ssl), jednoduché nastavení
ve windows (2000/xp). Jako vhodný protokol se mi jeví WebDAV. Chtěl jsem
se zeptat, jestli někdo nemáte nějaké lepší řešení než apache.
Neexistuje pro tento účel nějaký speciální jednoúčelový server? Případně
nějaké jiné vhodné řešení - nějaká vhodná sada php/perl/python/... skriptů?

Co mám za problémy s apachem? Nějak jsem nevymyslel, jak zařídit, aby
ukládané soubory měly vlastníka stejného jako je právě přihlášený uživatel.

Děkuji za nasměrování na správné direcitvy apache nebo jiný, vhodnější
program.

Petr Špatka